Wpisujcie wasze listy najstraszniejszych horrorów jakie widzieliście moja jest taka:
-Lśnienie
-trylogia Omen
-Dziecko Rosemary
jakbym miał oglądać je wszystkie w jedną noc musiałbym chyba założyć pampersa:)
Egzorcysta 1973r.
REC (hiszpania)
Shuter widmo
jak sobie przypomne to napisze i sory za błedy
Jak dla mnie takze na :
1 miejscu
Egzorcysta ten najstarszy..
2-1 i 2 czesc omena
3-lsnienie
4-udręczeni polecam
5-REC
6-czerwonby smok..to nie jest w 100% horror ale dobry film;))
Jak cos nowego obejrze dam znac