Zgadzam się z Tobą ;) Jego filmy pozostają na dłuuugo w pamięci, przynajmniej mojej :P np. "Leon zawodowiec", "Joanna d'Arc", czy "5 element". Pozdrawiam :D
Pobierz aplikację Filmwebu!
Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.