Przede wszystkim Uncharted 2, trójka już trochę od niej odstaje, a jedynka to już całkiem.
Plusem jest to, że nie trzeba znać fabuły poprzedniczki, żeby wiedzieć o co chodzi
God of Wara zbytnio nie polecam, są lepsze slashery IMO Castlevania LOS 1, Darksiders czy DMC. Grałem w III i Wstąpienie i wrażenie miałem jak najbardziej pozytywne jednak te wcześniej wymienione tytuły zrobiły na mnie nieco lepsze wrażenie